2009/02/17

Swap szìv -Swap cuore





Tegnap nem èrtem rà leulni a gèphez, de ma mutatom milyen szèpsègeket kaptam a Luijo swap-s jàtèkon kisorsolt pàromtòl. Februàrban szìvet kell kuldenunk, s persze mellètenni nèhàny meglepetèst...ìme az enyèmek Cinziàtòl.

Koszonom ezuton is!




Ieri non ho avuto tempo per stare dietro al computer così mostro oggi cosa ho ricevuto dal mio compagno di scambio del swap cuore organizzato da Luijo. Me lo ha mandato Cinzia. Grazie tanto, sono molto contenta, mi ha fatto tanto piacere!




6 megjegyzés:

Cinzia írta...

Adoro i cuori e tu sei stata davvero fortunata a riceverli! Li appenderei dappertutto!
Baci
Cinzia

Marika írta...

Nagyon szép és hasznos dolgokat kaptál.

Unknown írta...

sono contenta che ti sia piaciuto ciò che ti ho inviato, a me la cosa che è piaciuta di più è aver avuto l'opportunità di conoscere una nuova blogghina! Non potevo farlo prima per ovvi motivi, ma ora che hai ricevuto ti linko per non perderti di vista! Baci Cinzia

Cinzia írta...

Ciao, se passi sul mio blog, c'è un premio da ritirare, tutto per te!
Baci
Cinzia

Elizanikó írta...

Kukkants be hozzám !!!

Marika írta...

Nem tudom miért de a meg adott cimről vissza jött a KNAPPERPOSER csomag ma .Nem tudom lefordítani amit Luijo irt .Pontossan egy honapig csavargot a csomag .Légy szi ird meg Luijonak nem vagyok hibás .Cim nem találhato.Nagyon köszönöm !

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.