2008/09/09

A hùgom pàrnài - I cuscini di mia sorella




Màr èvek òta a hùgommal ès gyerekekkel nem teszunk a karàcsonyfa alà vàsàrolt ajàndèkot csak amit sajàtkezuleg kèszìtettunk. Ez a szokàs onnan indult, hogy tàvorokbefogadtunk egy indiai kisfiùt(o a gyermekeim tàv-occse), s innen kiindulva kitalàltam, hogy mièrt koltsunk felesleges ajàndèkokra, inkàbb a megsporolt pènzen mi az orokbefogadàst csinàljuk, s az ajàndèkozàst sk dolgokkal intèzzuk el. Most màr egyre nehezebb mit kitalàlni kèt nagy kamasznak(16 ès 18 èvesek), de az elejèn nagyon sok kreatìv szèp ajàndèk cserèlt gazdàt, s a gyerekek is csinàltàk a maguk kis ajàndèkait. Itt mutatom a hugom àltal kèszìtett pàrnàkat, s ehhez tudni kell, hogy o nem tud varrni(nem vègzett tanfolyamot), csak egyszeruen egy szuletett kreatìv ember.




Da anni con mia sorella e i nostri figli non mettiamo sotto l'albero di natale i soliti regali comprati, ma solo preparati da noi personalmente. Abbiamo cominciato a creare così, dopo aver adottato a distanza un bambino indiano ( fratello a distanza per i miei figli). Così ho pensato "perchè spendere soldi per regali inutili?", preferisco farli personalmente e con il risparmio pago lo studio del bambino. Adesso è sempre più difficile sapere cosa preparare, perchè i bambini sono cresciuti(16 e 18 anni). All' inizio abbiamo scambiato tanti bei regali creativi, coinvolgendo anche i bambini nel lavoro. Qui mostro i cuscini fatti da mia sorella. Bisogna sapere che lei non sa cucire (non ha fatto corsi) ma è un a persona creativa dalla nascita.

2 megjegyzés:

Monika írta...

Endy: mélcímem---demeny.monikakukact-online.hu
Nagyon köszönöm,ha lefordítod!!!!
Azért írtam ide is,hogy reagáltam ám a felajánlásodra,csak az én blogomon....lehet,hogy ott nem láttad....

Monika írta...

Nagyon szép gondolat!!!Nálunk sajnos nem mindenkivel lehet ezt megoldani,de van egy keresztfiam(22 éves),aki évek óta CSAK kézi készítésű ajándékot hajlandó elfogadni Karácsonyra.Én is leginkább párnákat szoktam csinálni,azok látható időn belül készen vannak és hasznosak.:)
Nagyon szépek a húgod párnái!!!
Nekünk is van egy SriLankai lánykánk....

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.