2009/01/12

Sàrgarèpàs suti - Dolce con le carote



Mivel mèg a hèten itthon vagyok beteg àllomànyban kihasznàlom az idot: sutok ès varrok.(persze csak a hàzimunkàk utàn..)

Leìrom gyorsan egy finom lekvàros suti receptjèt. A kèpen làthatòkat èvvègèn csinàltam.(sàrgarèpàs suti, kokuszos habcsòk ès sòs rudacskàk)

Sàrgarèpàs suti:

130 g vaj,50 g porcukor, 1 csomag vanìliàs cukor,150 g finomra reszelt sàrgarèpa, 150 g daràs liszt( mivel nekem nem volt itthon csak a finom fehèr liszt, ìgy sokkal tobbet tettem bele- mig gyurhatò nem lesz), fèl csomag sutopor, ribiszkeìz

A vajat a porcukorral ès vaniliàs cukorral jòl kikeverjuk.Hozzàtesszuk a finomra reszelt sàrgarèpàt, a sutoporral elkevert lisztet ès osszegyurjuk. Lisztezett gyurodeszkàn kisodorjuk ès kiszaggatjuk pàrosàval .(Egy egèsz ès egy lyukas formàra)Elomelegitett sutoben( èn 180° 20-25 perc) megsutjuk, mikor kihult a kètfèle formàt ribiszkeìzzel osszeragasztjuk.



Visto che sono ancora a casa in malattia e non posso muovermi (le visite fiscale - già due volte sono venuti), sfrutto il tempo libero per cucire e cucinare (solo dopo i lavori di casa)

Descrivo la ricetta di una dolce fatto con le carote. Le foto le ho fatte l'ultimo dell'anno con i dolci che ho preparato.(dolce con le carote, dolce con cocco e bastoncini salati)
Dolce con le carote:

130 grammi di burro, 50 g di zucch.al velo, 1 bustina di zucch. vanigliato, 150 g di carota grattuggiata a fine, 150 g di farina ( io metto quasi il doppio...aggiungo fino a che non riesco a lavorare), mezza bustina di lievito per dolci, marmellata di ribes op frutti di bosco.

Mescoliamo il burro, lo zucch.a velo e lo zucch.vanigliato. Aggiungiamo la carota gratuggiata e la farina e il lievito. Mescoliamo tutto stendiamo e tagliamo con le formine in coppia, (una intera e una bucata) Mettiamo in forno a 180 ° per 20- 25 minuti. Quando si è raffreddato incolliamo le due parti con la marmellata.

4 megjegyzés:

KicsiKató írta...

hmmmm, jól hangzik!!

Érdekelne még engem habcsók recept... Nincs olyan bevált recepted, ami mondjuk valami alap habcsók, csokis vagy ilyesmi, a kókuszt nem annyira szeretem... Múltkor próbálkoztam életemben először, de egyrészt túl folyós lett a tészta, másrészt egy az egybe leragadt a papírra... Persze ahány recepteskönyv, annyi változat, ezért lennék kíváncsi inkább a háziasszonyok véleményére:))

Endy írta...

Kicsi Katò! èn Gabriella konyhàjànak a habcsòk leìràsàt kovettem :http://gabriellakonyhaja.blogspot.com/search?updated-max=2008-12-23T15%3A27%3A00%2B01%3A00&max-results=7
Megcsinàltam kòkuszosan ès fahèjasan is. Nèzz be az oldalàra sok èrdekes recept van ott.

KicsiKató írta...

Köszi!!!

Elizanikó írta...

Hm, sárgarépás sütit eszmbe sem jutott volna csinálni. Igaz a sütőtökössel is így voltam, és most az a kedvenc.

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.