2009/04/27

Ajàndèkok - Regali



Ezeket hètvègèn varrtam a csoport varràsunkon. A Hello Kitty-s hìmzèst Kicsi Katò kuldte a lànyomnak. én egy nesszeszerre varrtam rà. Mìg a zacsko otletèt Martimeztol merìtettem, csak èn a gyermekeim ès unokatesoik kèpèt nyomtattam rà.


Questi sono i lavori che ho fatto durante il finesettimana, quando ho incontrati le mie amiche di cucito. Il ricamo di Hello Kitty me l'ha mandato Kicsi Katò per mia figlia, io dovevo solo preparare qualcosa da poter applicare, mentre l'idea del sacchetto con le foto, l'ho presa da Martimez.




2 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Nagyon aranyos lett, egyáltalán nem negédes, mint a HK cuccok többsége!!!

Edige írta...

Mindkettő nagyon jó lett! Csak a lánykám ki ne szúrja a Hello Kitty-t...

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.