2009/08/30

Dìjak - Premi


Dìjakat kaptam Aranyalmàtòl. Eloszor èrkezett a "Limonàdè dìj", ami igencsak rànk fèrt.Pènteken Treviso volt èszak Olaszorszàg legmelegebb vàrosa, s mindehhez 100% pàratartalom. Gondolom nem kell rèszleteznem, hogy èreztuk magunkat....,tegnap vègre megèrkezett a vàrva vàrt eso, s egy màsik dìj is. "Baràtsàg ès Szèp napot dìj", ezt is nagyon koszonom Marianna!





Ho ricevuto due premi da Aranyalma. Il primo è il premio " Limonata"
,che in questi giorni di caldo torrido serviva proprio. Venerdì, Treviso era la città più calda nel nord Italia con il 100% di umidità, sembrava di soffocare.
Il secondo è il premio "Dell'amicizia e Della bella giornata". Grazie a Marianna.

1 megjegyzés:

Aranyalma írta...

Most van időm bekukkantani a küldeményem óta, de látom, jó helyre került és időben! Nem tudom, hány fok lehetett, amikor találkoztunk, de már akkor is gyöngyöztem, pedig nem volt melegrekord. Bele sem gondolok, mi lehetett aznap nálatok...

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.