2011/02/20

Varrunk... - Cuciamo...

Havi egy alkalommal talàlkozunk mi heten. Mindegyikunk hobbyja a foltvarràs ès varràs. Ezek a kèpek a januàri talàlkozòn kèszultek. Egy nesszeszer-tàska kèszìtèsèt tanìtottam.
Una volta al mese ci incontriamo noi sette. Tutti abbiamo l'hobby del patchwork e del cucito. Queste foto le ho fatte all'incontro di gennaio. Ho insegnato a fare una borsa- valigia.


Alessandra, Patrizia ès Noemi varràs kozben.

Alessandra, Patrizia e Noemi mentre cuciono.


A kèsz munkàk.
I lavori finiti.



Clara, io, Alessandra, Patrizia, Cristina ès Annamaria a kèsz alkotàsokkal.
Clara, io, Alessandra, Patrizia, Cristina e Annamaria con i lavori finiti.
A mai napon is egyutt voltunk varrni, Cristina mindegyikunknek csinàlt egy szoknya szabàsmintàt. Nèhànyan el is kezdtèk a varràst, èn majd itthon csinàlom meg amikor vettem anyagot. Speciàlis szoknya lesz bùtorszovetbol. Sajnàlom, hogy elfelejtettem fènykèpezni.
La giornata di oggi l'abbiamo passata insieme a cucire. Cristina ha preparato a tutte una cartamodello di una gonna. Qualcuno ha subito cominciato a prepararla, io la farò a casa quando avrò comprato la stoffa. Sarà una gonna speciale fatta con la stoffa di arredo. Mi dispiace che non l'ho fotografata.

Nincsenek megjegyzések:

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.