2008/12/15

Hòlabda

Kaptam egy hòlabdàt Juhizstòl; szeretnè tudni milyen az èlet a napfènyes Olasz.o.-ban?( a napfèny most hiànyzik, sok-sok eso, hegyekben hò: àradàsok, èn èppen egy operàlàs utàn-karàcsony elott egy hèttel- szòval kèszulok az elso itt toltott olasz karàcsonyomra!) :-(

Horoszkópod: Bak(sokminden vonatkozik ràm)

Ha nyernél a lottón: Sohasem lottoztam( àlmodozzunk, nem vagyok nagyravàgyò: biztosan fèlretennèk a gyerekeimnek, nagyon szeretnèk egy kertes hàzat, s biztosan adnèk az egyesuletnek is ahonnan van egy tàv-orokbefogadott fiunk.)

Rossz szokás, de nem nagyon tudsz megszabadulni tőle: Egy sem jut eszembe..., de biztosan van tobb is, a korulottem èloket kène megkèrdezni.

Ha koffein: semmi koffeines dolgot nem iszom(mèg a tiramisu-t is àrpakàvèval csinàljuk)nagy teàzò vagyok, de azt is teina nèlkul!

Ha web-böngésző: Google

Színeid ruhában: tèlen fekete, s a barna àrnyalatai, nyàron szeretem a szìneket, de van egy kialakult ìzlèsvilàgom.

Most mi van rajtad: fekete garbò, szurke trèning nadràg, krèmszìnu pail felso(itthon vagyok betegàllomànyban azèrt vagyok ilyen lazàn, amùgy nem igen szoktam àtoltozni munka utàn)

Ha háziállat: KUTYA és MACSKA (szeretnèk: itt jon az àlmodozàs: egy kertes hàz) most egy torpe hàzinyulunk van(Lea), de voltak torpepapagàjok, calopsitèk, lemmingek...pòkot nem tartanèk.

Amit a legjobban szeretsz magadban: kreativitàs

Tíz év múlva ilyenkor hol látod magadat?: Mikor nagyon el vagyok keseredve: otthon Mo.-n, ha meg nem :itt de nèhàny dolgon vàltoztatva, s ami a leglènyegesebb egèszsègben!

Legutóbbi nagyon jó élményem: 3 napja: a kollègàim nagy- nagy szeretettel bucsuztattak, 2 napja: sikerult az operàlàs(visszèr:nagyon fèltem tole)

Tovább dobom: szerintem màr mindenkinèl jàrt a hòlabda, ìgy èn nem dobom tovàbb senkinek. - A'tolvasva olyan szomorùnak tunik, pedig nem vagyok az, fèlek egy kicsit a karàcsonytòl, meg bànt, hogy sok mindent nem tudtam befejezni, de vègig dolgoztam, most meg mèg pihennem kell...de remèlem, hogy tudok majd sok mindent csinàlni a 20 nap betegàllomànyban! :-)

7 megjegyzés:

Marika írta...

Mielőbbi gyógyulást!!! Sajnálom hogy nem ugy sikerül a karácsony ahogy elképzelted .Én is szorongok milyen lessz az anyu nélkül .

KicsiKató írta...

Gyógyulást!!!!

Szeretnék kérdezni valamit - mik azok a calopsitèk????

Szera írta...

Gyógyulj meg hamar!!!

martimez írta...

Én is az kivánom,hamar gyógyulj meg!...bár gondolom ez már rutin műtét mindenütt.A süliban rajzzal foglalkozol?Milyen iskolában dolgozol?

Endy írta...

Koszonom a jòkìvànsàgokat!
Calopsite: egy kozepes mèretu papagàj
Alsoban(1-5 osztàlyig):Iskolai mindenes vagyok, aki a tanàrokat s a tanulòkat segìti, ebèdet rendel, telefonàlàsokat intèz, elsosegèlyt nyujt...mindenes.

martimez írta...

Egyik barátosnőm,keramikus,és rajztanár szinte folyamatosan állást keres a gyerek szülések után,most ugyan kézművességet tanít egy iskolában ,de egész napja oda van,(Pápáról jár Győrbe )2 kicsi gyerekkel...Én örülök,ha hobbiként megengedhetek ennyi kreatívitást,ebből itt nem lehet meggazdagodni.
Én azért irigyellek,mert biztos sokat tanultál,és ki is próbáltál...perts

Bea írta...

Gyógyulj meg hamar, és rendesen!

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.