2009/07/24

Ismerkedès - Una nuova conoscenza



Megismertem szemèlyesen egy nagyon szimpatikus szemèlyt. Aranyalmàval a blogròl màr ismertuk egymàst. Ezekben a napokban itt a kornyèkunkon tolti a szabadnapjait, ìgy sikerult szemèlyesen is talàlkoznunk, ha csak rovid idore is. A mai napon csak olyan rohanòsan tudtunk talàlkozni, de ìgy is egy nagyon pozitìv dèlutànt toltottunk el egyutt.


Ho conosciuta una persona molto simpatica. Aranyalma che avevo già conosciuto virtualmente. In questi giorni passa le ferie qui così siamo riuscite ad organizzare un incontro. Spero di rivederla ancora in futuro perchè oggi abbiamo dovuto fare una cosa in fretta.

5 megjegyzés:

Szera írta...

Örülök, hogy találkoztatok! :)

Monika írta...

De helyesek vagytok!!!!!!!!:)Gyönyörű a háttér is!

Cinzia írta...

Che belli questi incontri! Bellolosofndo dei Buranelli che hai scelto per la foto e belle anche voi!
Ciao
Cinzia

Cinzia írta...

Scusami...volevo scrivere bello lo sfondo...la tastiera mi sta dando qualche problema...
Cinzia

Aranyalma írta...

Ó, de nagyon jó is volt!! :)))) :)))) Minden percét élveztem!!! Belefájdul a szívem, hogy már nem ott vagyunk... Hjajj...
És ez a huncut szóellenőrző mit kér tőlem? Írjam be, hogy FRAVEL... miért nem travel?? :))

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.