2008/08/24

Festès - Pittura



Szeretek festeni, talàn itt jon ki, hogy porcelàn festonek tanultam Herenden, majd keramikusnak Bp.-en a Kepzo-ès Iparmuveszeti szakkozèpbe. Szerettem volna az Iparmuvèszetire (foiskola) menni de nem sikerult bejutni, ez azota is egy fàjò pontom, s talàn mèg most se mondtam igazàn le arròl, hogy megpròbàlom itt kinn.(egyetem) A kèpeken illustràcio màsolataim làthatok, mèg amikor a gyerekek kicsik voltak.




Mi piace pitturare, forse qui esce il mio passato di pittura, ho studiato come decoratrice di porcellana a Herend e dopo ho preso la maturità nel Liceo Artistico di Budapest come ceramista.Volevo continuare all' università, ma non sono riuscita ad entrare. Questo fino a oggi mi fa male, e un mio sogno nascosto provare qui l'Accademia...?Nelle foto sono i miei acquarelli che ho copiato dalle illustrazioni quando i miei figli erano ancora piccoli.

6 megjegyzés:

Endy írta...

Koszonom!

Szecsi írta...

Fantasztikus!

Endy írta...

Az azèrt tùlzàs, vègulis azt csinàltam amit tanultam, s szeretem csinàlni, ill. szerettem mert idohiàny miatt màr nagyon règen nem kerult elo az ecset ès a paletta.

Szera írta...

Vedd elő őket! Honvágyra vagy rossz hangulatra gyógyszer a festés!

Monika írta...

Jujjujj! NAGYON tetszenek!! Belőlem is ilyenkor előbújik a rajzoló!
Én is a Kisképzőbe jártam,csak már a múzeumi munka mellett-estin.Életem kedvenc iskolája volt!!!

martimez írta...

Nagyon tetszenek

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.