2008/08/15

U'jra itthon - Di nuovo a casa




Eltelt ez a M.o.-i làtogatàs is. Mint mindig gyorsan elszaladt az ido, ha szàmot kène vetnem nem is tudom mivel telt el!? (rokon làtogatàs, temetok vègig jàràsa, s egyutt lenni a szeretteiddel!) Persze belefèrt egy kis vàsàrolgatàs is, az idèn eloszor el tudtam menni a Meseboltba, mennyi szèp dolog ilyen kis helyen! (az a baj, hogy èn àltalàban karàcsonykor vagyok Bp-en, s akkor ok soha nincsenek nyitva!) Voltam egy turiba is a fènykèpen làthatò baba, s a sàrga anyag onnan valò a tobbi Meseboltos szerzemèny. A sok varrnivalòbòl amit hazavittem csak èdesanyàmnak tudtam megvarrni egy tàskàt (fotò) a tobbi munka visszajott velem. Nehogy elfelejtsem voltam egy kèzmuves kiàllìtàson is Vèrtesszoloson, sok szèp munka, persze èn a foltvarròkat fènykèpeztem.(egyet fel is teszek, de mind nagyon szèp volt!)




E' passato anche questo viaggio in Ungheria. Il tempo, come sempre, è passato velocemente, se dovrei fare i conti non saprei come l'ho passato!? (incontro con i parenti, visite ai cimiteri, stare insieme ai cari) Certamente c'è stato anche shopping, finalmente sono riuscita ad andare al Mesebolt, quante belle cose in un cosi piccolo posto! (il guaio, è che generalmente andavo a natale ed era chiuso) Sono stata anche in un negozio di cose di seconda mano, dove ho comprato la bambola e il tessuto giallo nelle foto mentre il resto l'ho comprato nel Mesebolt. Di tutte le cose da cucire che ho portato via sono riuscita a fare solo una borsa per mia madre (foto) e il resto è tornato con me. Da non dimenticare, sono stata a una mostra di "fai da te" a Vertesszoloson, molti bei lavori, ma io ho fotografato solo il patchwork. (ne ho scelto solo uno ma anche gli altri
erano belli)

2 megjegyzés:

Juhizs írta...

Endy Kedves írjál légy szíves az e-mail-címemre bármit, hogy leírhassam a túrival kapcsolatban, amit nem szeretnék nyilvánosan.
Látom, időnként jársz itthon...főleg azért.
juhizs58@gmail.com
Köszönöm, nem tudok majd rögtön válaszolni :-(

crafty diane írta...

Thank you for visiting my blog! I like your blog and will visit it again. I do not read Italian, but love to look at what you have made.
Blessings,
Diane

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.