2008/11/30

Egy kis varrogatàs. - Un po' di cucito









A napokban le tudtam ulni egy kicsit a varrògèphez. Csinàltam egy tèli tàskàt szovetekbol.Az eredetit egy boltban (COIN) làttam, 50 euroba kerult...nagyon megtetszett, s ìme az èn vàltozatom. Visszatèrtem Patchwork Pottery "csèszèihez" is, mèg kèszìtek majd beloluk, mert nagyon beleszerettem.





In questi giorni sono riuscita a cucire un po', ho fatto una borsa con i tessuti grossi. L'originale l'avevo visto da coin e costava 50 euro, questa qui è la mia versione. Ho ripreso a fare anche "le tazze" di Patchwork Pottery, mi sono innamorata, sicuramente ne farò ancora altre.


4 megjegyzés:

Marika írta...

NAGYON JO AZT HISZEM CSINÁLOK ÉN IS VALAHOL A JO LESSZ VALAMIRE ZSÁKBAN VAN EGY NADRÁG ,PONT JO .HÉTFŐ FŐZNI SEM KELL LESSZ IDŐM

Cinzia írta...

La borsa è davvero molto bella!
A presto,
Cinzia

Monika írta...

Leelőztél!!!:)
Már hetek óta tervezem,hogy egy régi szövet szoknyámból készítek egy szatyrot...

Monika írta...

Ó,és nagyon klssz lett!!!Mint mindig!

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.