2008/11/26

Karàcsonyi kèszulodès - Preparandoci per il Natale


Karàcsony elotti rohanòs hetek, itthon szulinapok fèrjem ès fiam( kèt skòrpiò!) , iskolàkban szuloi èrtekezletek, azèrt kozben varrogatok, hìmezgetek!

Le ultime settimane prima di Natale sono caratterizzate da tante corse. Abbiamo festeggiato due compleanni (quello di mio figlio e di mio marito, due scorpioni!), nelle scuole si alternano riunioni ma nonostante tutto riesco a fermarmi per ricamare e cucire un po'.







Nagykorù lett a fiam! SOK-SOK BOLDOGSàGOT Dàvid!


Mio figlio è maggiorenne! TANTI AUGURI!



Estènkènt egy kis hìmezgetès.

La sera: un po' di ricamo.







Ajàndèkok KicsiKatòtòl. Koszonom szèpen.


Regali da KicsiKatò. Grazie tante!



5 megjegyzés:

Szera írta...

Jó kedvvel állj neki a sok teendődnek, ma reggel beszélgettünk arról, hogy a szavaknak mekkora ereje van... A kávénénis mintarajzot elkérhetem? NAGYON KÖSZÖNÖM!

Cinzia írta...

Ciao!!! Tanti auguroni a tuo figlio ed a tuo marito per i loro compleanni! Spero che anche se in ritardo, siano graditi lo stesso!
Appena ho un attimo rispondo alla mail!
Bacetto
Cinzia

katafolt írta...

Boldog szülinapot a fiadnak,az enyém is skorpió :-)

Szera,írhatnál egy ilyen bejegyzést,én meg kitűzhetném szanaszét a lakásban,hogy ne legyen ennyire hajsza,ami jó is lehetne...

Szera írta...

Hááát..., nekem is csak a szám jár, látnád hogyan telnek a napjaim...

martimez írta...

Nagyon helyes fiú!Gratulálok

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.