2008/10/04

Kiàllìtàs - Mostra


Uveg ablak - Le vetrate



Ma a takarìtàs, hètvègi bevàsàrlàs utàn be tudtam utemezni egy gyors kiàllìtàst is. Mogliano Venetoban egy Abbàziàban patchwork( amiche a colori csoport) ès festèszet kiàllìtàs. A kèpek beszèljenek helyettem.







Szìves tàskàk - Borse con i cuori




Hàzak - Le case







Amish



Oggi dopo la pulizia e la spesa sono riuscita ad andare a una mostra a Mogliano Veneto. Era una mostra di patchwork(gruppo di Amiche a colori) e pittura in una Abbazia. Possono parlare le foto al posto mio.








Az udvar - Il giardino









Festèszet - Pittura

3 megjegyzés:

Monika írta...

Köszönöm!!! Lelket melengető volt ezeket a képeket nézegetni!

martimez írta...

Nagyon tetszik.megkérdezhetem miből van a nagy tátkák fogója?(bambusz?)

martimez írta...

martimez@gmail.cpm

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.