2008/10/16

Kiàllìtàs - Mostra



A bejàrat - L'entrata


Mìg az otthoniak a Hatàrtalanul ès Topikos kiàllìtàsra mentek, èn a Trevisòi Patchwork Idea csoport kiàllìtàsàra làtogattam el. Gyonyoru helyen (errol kèsobb bovebben), szinvonalas munkàk, s mèg kèt tanfolyamot is elvègeztem (kèt màsik nap). A kiàllìtàs cìme Patchwork...micsoda passzio! a csoport tagjainak a munkàit mutatja be( 60-n vannak), mìg egy kulon teremben a 14° Val d' Argent-i talàlkozò legszebb alkotàsai làthatòk(tèma: toll-pihe: konnyedsèg, vagy mint ìròeszkoz)







Mentre che i miei connazionali a Budapest sono andati vedere la mostra di "Hatàrtalanul" e "Topikos" io ho visitato quello di Patchwork Idea a Treviso. In un bellissimo posto (più tardi scrivero di più), lavori professionali e organizzavano anche mini corsi gratuiti.(io ho partecipato a due). Il titolo della mostra è Patchwork...che passione! presenta i lavori delle associate ( sono una sessantina), mentre una stanza ospitava i quilt più rappresentativi del meeting di Val d' Argent.(Il tema la piuma, come simbolo di leggerezza e la penna come scrittura.)





Vendègmunkàk Val d' Argent-bol - Lavori ospitati da Val d'Argent















A dìszìtès - La decorazione



2 megjegyzés:

zazálea írta...

Hú, de nagyon szép! Most már én is olvasgatni foglak!!!.)))

Monika írta...

A bejárati dísz különösen a kedvencem lett!

Frida Kahlo

Frida Kahlo
A blogom nèvvàlasztàsànàl rogton a muvèszno jutott eszembe.E'vekkel ezelott làttam nèhàny kèpèt,nagyon megtetszett, majd elolvastam a levelezèsèt, s legvègul megnèztem a ròla szòlò filmet. Egy fantasztikus muvèsz, nagy-nagy akaraterovel, optimizmussal.